HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

2013.02.03. 14:04 | suendoc | Szólj hozzá!

A nagy fogadkozásból persze nem lett megint semmi. vagy olyan érzésem, hogy az én nem akkor kezdek el valamit rendszeresen csinálni amikor eldöntöm, hanem amikor eljön az ideje. És ha nem jött el, akkor hiába minden. Persze ezt sok minden árnyalja, például az hogy mennyire rendszeres életet élek. Mostanában nagyon nem, a jövőben vélhetően igencsak. Ennek oka egyszerűen az, hogy máshogy mint rendszeresen nem lehet mindennek a végére járni ami rám vár.

De nézzünk egy tematikus gyorsleltárt:

Munka: Ősszel megkerestek, hogy elvállalom-e a gépjármű szerződésrögzítési osztály vezetését amíg a mostani főnök szülni megy. A dilemma adott: otthagyni egy végtelenül nyugodt, biztonságos, jól megfizetett de perspektíva nélküli állást egy idegőrlő, sziszifuszi, veszélyes, nem annyira túlfizetett de vezetői beosztásért. Persze hogy mentem. Hogy ez jó ötletnek bizonyul-e, az még az idő méhében rejtekezik. 25 nő, meg Tibi, de szerintem már ő is menstruál. A teremben 27 fok, mégis mindenki fázik, oxigén semmi. el is neveztem  csirkekeltetőnek…. Most tanulok be elvileg félmunkaidőben, de szinte egész nap itt vagyok. Mint most hétvégén is. Mindent egybevetve, veszélyes, kihívásokkal teli fárasztó feladatot vállaltam, de érdekes módon erőt is ad és energiával tölt fel.

Család: többé kevésbé rendben van most minden. A szülők rendben, éppen nem túráztatja az agyát anyám sem, így béke van. Persze néha prüszköl  Évikére, de annyira nem veszélyes. Szerintem nem is nagyon tud most mit kezdeni azzal a helyzettel, hogy bemutatta az aktuális pasiját. Szerintem egész normális. Naná hogy február közepén kimegy egy évre Afganisztánba…

Barnus nő, cseperedik, egyre értelmesebb és egyre pimaszabb… Kicsit aggaszt hogy fél éve már nem jár gitározni mert a tanár bácsi nem tudta fogadni, de ha így halad akkor felesleges volt huszonixezer forintért hangszert vennem neki.

Viszont Mari mama nagyon le van robbanva. Talán tavasz még lesz, de után…. Sokszor eszembe jut.

Járművek: Bambi köszöni szépen jól van. Mondjuk most éppen esetleges az ablaktörlője ami ilyen esős-havas időben igazi adrenalinbombaként hat. Látunk? Nem látunk?

Persze megint itt a motorvásárlás ideje, úgy látom erről az addikcióról már nem nagyon jövök le amíg élek. Rozsdaláz, na…. Kinéztem Egy Suzuki GS400 R-t. Gyakorlatilag minden józen érvnek ellentmond. Pécsett van, ’77 évjárat, el van rútítva plexivel, idegen üléssel, nyitott kipuffal. de ha szerencsém van, akkor pont ezek válnak majd az előnyömre. Messze van, és lassan egy éve hirdetik már. 250-re tartják most, jó lenne elhozni kétszázért. Persze itt a szállítás, tárolás kérdése is, de valami még mindig volt, ezen annyira nem rugózom. Viszont egy baromi jó alap cafe-racer építéshez. A kép már meg is van a fejemben, Orsival meg megbeszéltük, hogy együtt csináljuk, fényképes dokumentációval és írunk róla egy szimultán blogot. Két oszlop, két látásmód, ugyanazok az események. Szerintem buli lenne. Persze ezek lassan csak hétvégén lehetségesek, és tavasszal már kellene menni, de majd kialakul. Viszont ha elviszik előlem, akkor jól kinézek. Alig van fent a hahu-n soros kettes nem központi rúgóstagos motor. Ami van, az vagy gagyi softchopper, vagy magasan a lehetőségeim fölötti.

Szex, csajok satöbbi: mivel egyébként is összesűrűsödtek a dolgok, arra jutottam hogy itt is ki kellene takarítani az avíttas, rossz szájízű dolgokat. Nyuszikával végleg vége lett. Épp ideje volt. A végére még kisakkozott egy búcsú-wellness hétvégét, de végül nem volt olyan kínos mint gondoltam. Utána annál inkább. Sajnos úgy érzékelte hogy van még esély és ráhajtott. Belém szeretett szegény, és nem tudok vele mit tenni. Nekem ez régóta nem érzelmekről szólt, neki igen. És bár soha nem mondtam hogy szeretem, néha lelkiismeret furdalásom van hogy mégis félrevezettem. Nem szavakkal, tettekkel, gesztusokkal. De ez már mindegy. Persze, néha én is elgondolkodom, hogy már a második nő szeretet feltétel nélkül, és én mégis egyedül vagyok…..

Balettos Dórikával is vége van a dolognak. Ez jóval rövidebb, de legalább olyan kínos volt. nem igazán illettünk össze, meg aztán az ember gyereke legen óvatos a 28 éves szüzekkel. És nekem van elég felelőtlenség máshol az életemben. De annyira szar pasi nem lehetek, mert elég komolybenyomást tettem rá :D

Úgyhogy most freedom van. tudom hogy ez megint ideiglenes állapot mert vagy az érzelmi szükséglet, vagy a szex úgyis bajba sodor. Mondjuk én az utóbbit várom befutóra. Ja, tegnap éjjel Andi hívott fel- már aludtam. Valami baj megint van, úh összefutunk… hehe….

Na, mára ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr125060383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása