HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

Szutykos szeptember

2010.09.17. 12:19 | suendoc | Szólj hozzá!

Most hogy ilyen virágnyelven felvázoltam  felvázoltam a közelmúlt fontosabb eseményeit, visszatérhetünk a rögvalóság göröngyös mezei ösvényeire. Persze az előző bejegyzésben is fogalmazhattam volna máshogy, nem kellett volna ebből a – valljuk meg elég hülye- nézőpontból megközelíteni, de az sokkal fájdalmasabb lett volna. Nekem. Mert azért egy-két komoly gyomrosba belefutottam az elmúlt időszakba, azt meg kell valljam férfiasan. Valamint kevésbé férfiasan, hogy nem is tetem túl magam könnyen rajta. Sőt. Hogy mik voltak ezek? Legutoljára a Nórás történet. Előtte meg a Gagás. Jut eszembe, a múltkor beszéltünk, hívott hogy menjek bulizni a balatoni nyaralóba. Mikor azonban kiderült, hogy Hegyalja óta együtt van a tarka fejű nácoid paraszttal, hirtelen szakmai programom lett arra a hétvégére. Azért mindennek megvan a határa, nem? Azért az a faszi nagy csalódás olt, meg kell adjam. Sokkal többre becsültem ezt a csajt, mondhatni egy világ omlott össze bennem. De nem. Legfeljebb egy jobbágyfalu.

Azért semmiképp nem egyszerű az élet, hogy megint megbonyolítsam, beajánlottam a cégemhez a tavaszi szőke-nagymellűt. És úgy néz ki fel is veszik. Közvetlen munkatársnak. Azért az komoly lesz, amikor mindenki a mellét nézi, és csak én tudom, hogy már megvolt nekem a csaj….  Persze innentől szigorú távolságtartás, azért nagyon nem lenne egészséges ha bármilyen szinten folytatódna ez. 

Tegnapelőtt bementem Andihoz inni egy sört, gondoltam nem lehet baj belőle. Lett. Őt is felkavartam, magam is. Nem kicsit,. Kicsit sem volt jó ötlet. Ezt leszámítva ez a hét azért leginkább a pihenésé volt, nem nagyon motoszkáltam semerre. Jobban is tettem. Azért mindennek van határa, kezdtem már lezombulni. Viszont megint elkezdtem járni konditerembe, mert az jó. Erőm most van, erőnlét viszont nem nagyon, hamar fáradok. De nem adjuk fel! Viszont angolra nem kezdtem el járni….

Úgy volt hogy jön anyám ma este egy kis népfőiskolai rendezvénnyel egybekötött józsefvárosi piacportyára, de mivel Barnus beteg lett, nem jött. Helyes. Így viszont sok idő lett, tehát irány az Obiker, csavarvásárlás, és az utolsó simításokat is megcsinálom a ládámon. Meg karbantartanom kellene, mert elég ganén néz ki már a lakás. Lehet hogy este csavargunk egy kicsit Gabival, de szinte alig valószínű. Holnap viszont eksün lesz. Megérkezett Judit Angliából a pasijával, ennek örömére lángossütés, fakultatív halászléfőzés, borzongás, sörzöngés. Nagy nehezen sikerült házipálinkát is szereznem Judit kifejezett kérésére. Jön Marci a kedvesével, Mókusék – bár ők hamarabb lelépnek, mert az Eszternek is szülinapja lesz. Legfeljebb később összevonjuk a társaságot.

A vasárnap szigorú pihi mert hétfőn kora reggel indulunk cégesen Siófokra és én vezetek. Transportert. Ilyen sem volt még, majd boldogulok valahogy.

Most már rám férne egy spontán coitus. Az se baj ha nővel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr182302908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása