HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

2010.06.25. 11:01 | suendoc | Szólj hozzá!

 

Esküszöm, ilyen már tényleg nincs! Tegnap elhatároztam magam, ha már olyan nyomorék vagyok hogy hagyom hogy számlaelmaradás miatt lekapcsolják a netemet, akkor megérdemlem hogy bejárkálással súlyosbítsam az életemet. No, meló után be is másztam a most T-vel kezdődő P betűs szolgáltatóhoz. Mondom hogy mi a tünet, erre szól az ügyintéző hogyaszongya:
- Ügyfélszámtelefonszámjelszó?
- Hö?
Mifaszért jegyezzem én meg ezeket?! Nem akarok én semmit módosítani, csak befizetni az elmaradást. Mondom, van én nekem nevem, meg lakcímem, keressen rá. Nem lehet, ez alapján nem tudják azonosítani a szerződést. Mondjuk hozzá tartozik az igazsághoz, hogy meg sem próbálta. Miazistenharagja van?! Lassan még azt is nyilvántartják hogy hanyas a lábméretem, de név alapján nem találják a szerződésemet?!?!?! Most mehetek vissza a szerződéssel. Faszok.
A másik, hogy kaptam egy levelet az ELMŰ-től, hogy fizessem be az elmaradásomat. Ebben az a szép, hogy három hete befizettem. Gondoltam, neten felhívom a figyelmüket. Aha…. Ahogy azt móricka elképzeli. E-mailt írni csak regisztráció után lehet, regisztrálni meg csak a fogyasztói azonosítóval. Az meg ugye otthon. Ma reggel behoztam, erre ez a felirat fogadott:
 
Tisztelt ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy online ügyfélszolgálatunk
karbantartás miatt előreláthatólag 2010.06.24 19:00-tól 2010.06.28 8:00-ig nem
lesz elérhető.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
 
Ma ugye 25-e van….
 
Hogy hab is legyen a tortán, a netbefizetéses ökörségen úgy felhúztam magam, hogy hirtelen vettem egy derékszíjat, egy pólót meg egy bőr nyakláncot. Na, mire hazaértem, ez el is szakadt. Szerencsére nem idegesítettek fel jobban, különben vettem volna egy farmert is.
 Még jó hogy mindkét helyre egyszerre kell visszamenjek, így mivel csomókban jön a szar nem kell elapróznom magam….. :D
 
 
Ez a 2010. év egyenlőre nagyon úgy néz ki mintha egy teljes focicsapat egyszerre fosott volna bele a ventillátorba.
 
Viszont ma este jön a Pöcör, végre valami jó is. Majd beszámolok.
 
Mindenkinek sok boldog lófaszt kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr502108710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása