HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

Prológus:

2010.07.25. 18:38 | suendoc | Szólj hozzá!

Hétvégét megelőzően ismét erőt vett rajtam a depresszió, hogy a fenét csináljak én a motorommal. Addig -addig morfondíroztam, hogy ha már fel nem hív senki hogy megvenné, legalább indexet teszek rá. Hogy jutottam erre gondoltra? Nem tudom, ne logikus. Mindenestre rádöbbentem, hogy a legkevésbé specifikus alkatrésszel rendelkező típushoz nyúlok: fenébe a sok bontóval, töketlenkedéssel – éljenek a Simson és MZ alkatrészek. És lőn. Szombat reggel irány egy bolt a Nagykőrösin, indexek, indexkarok (passzol mindkettő!!!!- és egy hátsó lámpatartó elem. A sok kinccsel Mókust bevágtam a kocsimba, én a motorral, irány Mókus-ős garázsa. Nekiálltunk, fúrtunk, reszeltünk, csavarokat válogattunk, köszörültünk. Minden a helyén volt, irány a bekötés. Na, itt már volt egy kis kavar. Ugyanis elsőre világított mindene, szépen megszakítva, ahogy kell. Csakhogy átellenes irányban. Jobb elől, bal hátul. Mivel nem szándékoztam zavarba ejteni a forgalomban résztvevő kedves kollégákat, átkötés. Na, ekkor már egy odaslon villogott. Ha balra indfexeltem jobbra, ha jobbra indexeltem, balra. újra átkötés. Ekkor viszont egyik irányba sem villogott, akármitis csináltam vele. Pedig eskülszöm, már a ráolvasás is megvolt, a következő lépés pedig a fekete kakas feláldozása lett volna. Telefonos segítségkérés: lehet hogy valamelyik biztosíték ment ki. Kiszedtem. Elkövettem a hibát, hogy egyszerre többet is megnéztem- és teljesen elfelejtettem, melyik helyre hány amperos kell. OMG….!

Ismét  telefonos segítségkérés, és abban maradtunk a tököli Janival, hogy hétfőn délután elhozom, megnézi, helyrerakja. Így is lett. Azt leszámítva, hogy ő úgy gondolta hogy viszem a motort  és ott tudja megcsinálni. Ennek dacára átkötötte szépen az egészet, berakta a biztosítékokat (ja, hogy akksi nélkül kellett volna és nem égetek el egy marékkal?), megszüntetett egy zárlatot, és rájött hogy az indexrelé megadta magát. Ő sem értett hogyan, nem jellemző, de az a lényeg hogy kell vennem még egyet.

Ez viszont azzal járt, hogy a nyolc- fél kilenc helyett 11 óra is lett mire végeztem. Így tehát az estére beszervezett Kutyás Lány ugrott. Illetve az utolsó pillanatig úgy volt, hogy megyünk valahová, aztán írt egy sms-t hogy ki kéne aludnia magát. No jó, haza, alvás.

Másnap délelőtt, készülődés, pakolás befejezése, izgatott meditáció és kocsiba be.

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr862175167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása