HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

Benziszag, p***aillat...

2010.07.08. 15:40 | suendoc | Szólj hozzá!

 

Jelentem összekaptam magam!
 
Azért annyira bátor nem voltam, hogy hétfőn bringával menjek dolgozni, de utána már eléggé merész lettem. Letettem a csákányt, hazarobogtam, cucc össze, irány a konditerem bringával. Egész jól ment. A bringa is, a kondi is. Utána/előtte/közben megbeszéltem a Kutyás lánnyal, hogy este Gödör, dumálás. Én időben odaértem, ő nem. Ez mondjuk jellemző, nem is akadok fenn rajta. Egyébként is méltányolható volta z indok: olyan vihar kerekedett, mint a csuda. Közvetlenül felettünk villámlott és dörgött olyat, hogy a Gödörben tanyázó ifjú hölgyek harmatosra pisilték a lábuk szárát.
Aztán beszélgettünk. Nos, nehéz lenne egyértelműen értékelni az estét. Nem iszik, nem dohányzik, csendes bolond, és nem elég tökös. (Nem úgy. Úgy egyáltalán nem az.) ez viszont baj, így nagyon kemény dió lesz ez. ÉS nem is biztos hogy megéri. Vagy legalábbis komoly kételyeim kezdtek lenni. Aztán ugye én léptem volna tovább, úgy volt, hogy hétvégén Mókusékkal Velencén bogrács, gondoltam elhívom, aztán belevágunk a dolgok közepébe. Nem lett bogrács, mennek Mókus testvéréék. Sájsze. Aztán kiderült, hogy amúgy megy a Balatonra, nagy társaság, 20-25 ember, három szint, stb. Vártam hogy hív, nem hívott. Megasájsze. Kész, kezdek nem találni fogást ezen a csajon. (Ezt sem úgy. Úgy találnék….)
Ellenben az egyik akusznál dolgozik egy csaj, akivel jókat ökörködünk telefonban, iwiw-en is bejelöltük már egymást. Barna, modell-alkatú, …. Nyálcsorgás. Metált bírja, rockabilli jöhet, megbeszéltünk egy rock and roll hétvégét július végére… Csak ez meg 22 éves. Viszont lehet hogy szombaton lemegyünk az A38-ra, punk-rock megmozdulásra. Megnézem magamnak, Kutyás Lány úgyis Balatonon lesz. Legfeljebb hiába viszek óvszert…
Megint bebuzultam a motorba, mivel nem keresett senki hogy megvenné, a nagy töprengésben rájöttem hogy MZ vagy Simson indexellel viszonylag könnyen el tudnám látni. És ez jó. Találtam egy boltot ahol van, tudom is merre van a bolt, szuper. Lehet hogy délután Sütivel megnézzük mit lehet tenni a rázkódás ellen. Ha nem, akkor is van B terv. Ugyanis tegnap mikor kijöttem a konditeremből, a Jászainál láttam egy pizzafutár MZ-t, gondoltam megnézem, milyen az index felfogatási rendszere. Szóba elegyedtünk és kiderült, hogy gyakorlatilag egy motorépítő műhelyben lakik, minden reggel kerülgeti a vasakat. Megkérdezi mit lehet tenni….. Már csak azért jó lenne, mert valamikor mostanában kellene vizsgáztatni is.
Ma felhívott a Paulik Gabi, hogy ha már gíy nem messze egymástól dolgozunk, akkor ebédeljünk együtt. Holnap. Mit akarhat? Pasija van, és különben is megvolt már nekem. Hm, rejtélyesek a nők….
Összefoglalva a mai terveket: ha nem szerelünk Sütivel, akkor főzök egy levest, és csinálok kovászos uborkát. Közben gitározok.

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr412138724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása