HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

Összefoglaló II.

2011.05.05. 16:53 | suendoc | Szólj hozzá!

Kétkerekű géperejű jármű, jelesül Vérfagyasztó Tádé

 

Nos, a motorfronton elég kevés minden történt, de természetesen nem hagyhattam izgalom nélkül magam. Az első és legnagyobb eredmény, hogy lezárolt a motorral kapcsolatos igen-igen kellemetlen hatósági ügy, ráadásul ha nem is teljes sikerrel, de minimális veszteséggel. Visszagondolva azt tudom mondani, hogy minden hülyeség elnyeri méltó jutalmát tehát a kapott dádá teljesen jogos, egy szavam sem lehet ellene. Ha viszont a másfél vényi bizonytalanságot, rettegést és önvádat is hozzászámolom, akkor egyáltalán nem jöttem ki pozitívan az ügyből. Sőt.

A tanulság annyi, hogy nekem csak egyenes úton szabad járnom, és ha fal terem előttem, akkor így jártam, megkerülnöm nincs esélyem.

Mindfent összevetve februárban gondoltam úgy, hogy mivel amúgy is benn voltam a BMW projektben, és a motorhoz finoman szólva is kellemetlen emlékek tapadtak, hát eladom. Még novemberben meghirdettem, két érdeklődőből egy teljesen komolytalan volt, a másik meg félig. Karácsonykor is akart, januárban is akart, meg februárban is. Közben meg nem jelentkezett. Aztán végül összehoztunk egy randit, elmentünk a telepre, beindítottuk. Mondjuk én is meglepődtem, hogy a téli hidegben is beindult. Viszont mikor beindult, azért nem kicsit sajdult meg a szívem a két henger mormogásától. Abban maradtunk, hogy vasárnapig jelezzen vissza, az ár fix, minden másban segítek. Álmatlan (höhö… ez persze csak költői kép), éjszakák után, áttöprengett nappalok után vasárnap fél négykor írtam egy sms-t, hogy eddig vártam, tárgytalan az ajánlat.

Innentől kezdetét vett az agyalás hogy hogyan és miként. Már mondjuk nem, mert a srácok kértek, hogy várjam meg az EMAT-ot, mert oda három gépet kell építeni. Ez április elején lesz. Volt. Na, letelt, két hét múlva lementem hogy akkor beszéljük át mit kell csinálni.

Az alábbiakban állapodtunk meg:

I.                    Elektromos rendszer helyreállítása, normálisan megcsinálni. Ebbe beletartozik a kapcsolódoboz cseréje is, az akksi szabadon lesz egy fix talpzaton, az elektronika pedig új házat kap egy II. vh-s gázálarctok képében. Ennek a fele elég, a másik felében pedig mentőcsomag, kulcsok, ilyesmi. Fékcsövek cseréje, hátsó féklámpa, indexek cseréje, műszaki vizsga.

II.                 Hátsó sárvédő és ülés megerősítése, első lámpa cseréje kilométeróra, esetleg töltés és olajnyomás visszajelző kiépítése.

III.               Gumicsere, agyak és ráfok feketére szinterezése, küllők maradnak fémszínűek és fehér peremes gumi kerül rá. Közben kiderült, hogy hátul egy nagyon ritka, rég nem gyártott harley-felni van, aminek a méretében aligha lesz fehér peremes, illetve ha lesz, akkor csillió pénzért. Szóval lehet hogy ez a rész már meg ebben az évadban.

Nos, az erre elkészítendő árajánlat mind a mai napig nem jött meg, de már legalább szégyelli magát a srác, és a motor szét van szedve. Hogy aztán összerakva mikor lesz, azt nem tudom. Mindenesetre a múltkor elvittem egy kábelkorbácsot, indexeket és a vaterán leütött gázálarctokot, tehát elvileg lehet dolgozni. Az csak hab a tortán, hogy a tokot meg kell vágni mert belelógna a láncba, de így legalább lesz valami a lábam és a lánc között, ha nem adj Isten szakadna.

Szerintem az lesz, hogy csináltatom, csináltatom, aztán mikor kész, elkezdek baszottul alkudozni….

Mindenesetre szombat délelőtt kimegyek a Duna pláza mögé, valami motoros találkozó és zsibvásár lesz, hátha tudok lőne egy jó állapotú Danuvia lámpát és ezzel a lámpacsere és a kilométeróra probléma is meg lenne oldva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr462880161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása