HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

2010.05.12. 16:47 | suendoc | Szólj hozzá!

 

Ó magasságos, mennyi ideje hanyagolom személyiségem virtuális kiterjesztését….
Már lassan naptárat kell elővegyek hogy tudjam mikor mi volt. Na nem azért mert olyan sok minden történt, hanem mert olyan sok idő telt el, és olyan kevés esemény.
Tehát vágjunk bele:
Hazamentem szülinapi bográcsozásra. A Tádéval (motor). Illetve majdnem hazamentem. A szükséges 220 km-ből szinte gond nélkül abszolvált mintegy 200 km-t. A szinte azt jelentette, hogy egy idő után kirázódik a tank rögzítő csavarja. Nem vészesen, épp csak annyira, hogy valami idióta budihangon elkezdjen rezonálni. Ezt ideiglenesen javítottan Hatvanban, majd robogtam, tovább. Egészen Ózdig. Fogytán volt a benzinem – nagyon- így aztán szinte örültem is hogy a benzinkút előtt mintegy kétszáz méterrel adta meg magát egy halk hörrenés kíséretében. Betoltam a kútra 8kardioedzés), megitattam, majd elkezdtem rugdalni. A berúgó kart. Nem ment. Aztán rájöttem, hogy nem is világít, tehát elszálltak valahol az elektronyok. Bíztam benne, hogy biztosíték ment ki, vagy egy saru lerázódott.. Nem. Megint elkezdtem rugdosni. Nem a berúgó kart.
Szerencsére itt már azért szinte otthon voltam, hívtam Lorenzot, hogy itt van-e még. Em, de visszajön értem. Isten áldja nevét, vissza is jött. Közben eszébe jutott, hogy van egy motorosboltos ismerőse, felhívja, hátha tud segíteni. Tudott. Jó sokat vártunk, hozott egy akksit, azzal pöccre beindult. Aha. Tehát nincs visszatöltés, leszívta az akksit. Más megközelítésből egész jó eredmény, hogy egy akkumulátorral elment 200 km-t, de ez azért nem vigasztal annyira.
A vége az lett, hogy kísérőkocsival, lámpa nélkül hazamentem vele. Ekkor már sötét volt.
 
Ápdét. Azóta eltelt több mint két hét. A szerelő nem jelentkezett, ma rákérdeztem mi van vele. Majd most kezdi…. Egyre inkább úgy néz ki el fogom adni a vasat. Indokaim az alábbiak, tisztelt esküdtszék.
1: Vélhetően ezzel ismét szopni fogok mint a torkosborz. Még legalább egy százezer forintot rá kell költeni a közeljövőben, plusz a vizsga, amin vagy átmegy vagy nem.
2: Echte rockermotor. Na, én mostanában minden vagyok, csak nem rocker. Se zeneileg, se életmódilag. Azonkívül baszott kényelmetlen. Összefoglalva, több problémát generál, mint amennyi örömöt okoz.
3. Az istennek se tudok egyenesbe jönni anyagilag. Kb az a pénz hiányzik háztartásból, ami abban van. Optimista esetben benne van a lakásajtó felújítása is. A múltkor voltam bent a bankban, igényeltem folyószámla hitelkeretet. Ez a vég kezdete. Mondjuk ez két hete volt, azt mondták, egy héten belül elbírálják. Hazafelé bemegyek, megkérdem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr291997630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása