HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

2010.05.15. 19:27 | suendoc | Szólj hozzá!

Na ja, kanyarodjunk vissza az események fősordába.

Szóval az egész utazásnak az lett az apropója, hogy szülinapi tragicionális bográcsozás as usual minden évben.

Szétküldtem a meghívókat, és azt kell mondjan, elégedett vagyok Azok akikre ezek közülszámítottam, el is jött. Sőt, olyanis, akire nem számítottam. Ugyanis befutott Emma is gyakorlatilag egyenesen Belgiumból. Ráadásul pasival, ami még nagyobb meglepetés. Na nem rusnya, csak nincs szerencséje mostanában ebben a témában. Viszont ez a srác tényleg szimpatikus volt. A főzésről nem érdemes sokat mesélni. Kicsit már unom a "mesterszakácskodást", megpóbálom elintézni, hogy jövőre más főzzön helyettem. Én meg ülök és piálok. Na, ezzel idén se volt baj. Megfigyeltem, hogy nekem a főzés nem tesz jót. Amíg főzök nem iszom. Amint vége, megpróbálom behozni a többieket. Rendszerint sikerrel, sőt a svung még tovább is visz. Ideén például emlékszem(!) hogy a vége felé már üvegből itta a whisky-t. Én. Üvegből. És nem is szeretem. Mindenesetre annyira berúgam, hogy mire éászbe kaptam elmosogattam. Ennek viszont anyám örült nagyon.

(Eddig egy nagy bögre kávé mellett ültem. A kávét megittam. Negyed nyolc van. Előveszem a bort. Szombat este van, vagy mi a pina fene?!)

Másnap - tekintettel a motor megreccsent állapotára, valamint Emmára és Marci csóróságára- vonattal jöttünk vissza. Az út alatt szépen elkezdtek vitatkozni Marci életén és hozzáállásán. Bölcsen nem szóltam hozzá. Lett volna mit mondani. Valahogy mostanában olyan érzésem van, hogy teljesen felesleges elmondani a véleményemet. Engem például nem érdekel. Nem a másé, a magamé. Mondjuk a másé se, úgfyhogy nem várom el hogy fordítva máshogy legyen. Ezért aztán bár kommunikálok, de "beszélgetni" már nem szoktam. Na mindegy, vasárnap még elmentem a Szecskába, jó is tett: egy nagy francokat ettek a magyarok nyereg alatt puhított húst! Attól a francos tányértól amit én nyeregnek hívok, úgy bekeményedett a seggem, hogy járni is alíg bírtam!

AZtán jöttek a hétköznapok. Sok mondanivaló nincs róla. A gépármű szakosztály vezetője kapott egy jobbállást, és lemegy. (Spec jól is teszi, mert ha nem megy, rövidesen kirúgták volna.) Így aztán megindult a helyezkedés. Azegyik kolléga is pályázik, és úgy néz ki hogy jó esélye van. Viszont akkor nálunk is változik minden.

További változás, hogy megkérdezték, milyen nyelven beszélek: most speciel semmilyenen... Merthogy ősszel menni kell legalább négyszeregy hétre a központba és más leányvállalatokhoz tanulmányútra. Bécs, Klagenfurt, Prága és még valahova, de azt nem jegyeztem meg. úgyhogy villámgyorsan el kell kezdenem tanulnom. LEgjobbkor. Könyv, tanfolyam, stb. De azért az utazás izgalmas lesz. HJete hogy céges kocsi is lesz hozzá, ketten megyünk egy kolléganővel, amilyen szerencsém van, pasis, és csúnya is.

Ha már nő, legyen ez a téma: Nagyon nem néz ki semmi komoly ebben a témában. Annyira nem, hogy felvettem a kapcsolatot a Télicsajjal. Nagyon elzárkózó volt, megtudtam azért mert nem akar  "pótnő" lenni. Vagyis ha nincs más, jó lesz ő is. Természetesen megnyugtattam, hogy erről szó sincs, és nem azért. Nem a francot... Viszont tudom hogy piszkálja a fantáziáját hogy miért alakult úgy a tél ahogy, tehát van keresnivaló. Azóta folyamatosan piszkálom, élesztgetem a kíváncsiságát... Gonosz vagyok. Sőt dög. Ezen kívül jelentkezzett Jucc is. Tudtam, hogy ő sem fog nyugodni. Még nem csináltam semmit. Majd fogok. (Amúgy kicsi, tömzsi, szőke akkora mellekkel, hogy azt hinni három feje van. Ekkor jöttem rá, ogy a nagy mell legfeljebb optikailag izgató. Egyébként útban van. Ha már írtam bocsi, nem olvasok vissza.

Persze semmi komolyat nem akarok egyiktől sem, de szórakozni jó. Ellenben az lenne a legjobb, ha találnék valakit, akitől komolyan akarok valamit. (Aztán majd jól járomba hajtom a fejem. Frászt!)

 

Anyám, de szar ez a bor! Hát ezért nem ért meg fosztogatni a céges raktárat. Mondjuk óvatosságra inthetett volna, hogy csavaros a teteje mint  a pálinkásüvegnek. Na de hogy egy multi ilyen hátborzongató etyeki fehért adjon repibe? Vazze, én fellázítom alkuszokat, nehogymáááá....!!!

Na, vissza az előző témára: múlt hétvégén összültünk Marcival, hogy akkor sörözzünk. Na, ebből koncert lett, aztán ugyanott egy jó kis bulihely. Nos, konstatáltam, hogy MArcival nem érdemes ilyen helyekre menni. Kellett volna egyetlen kicsi impulzus, hogy nagy bulit csináljak. Nem jött. A másik iszonyat bosszantó az volt, hogy hiába vettem magahozmindenféle tudatmódosító szereket. Tisztes mennyiségú sör volt, még füveztünk is, a végén már elkeseredésemben vodka-redbulloztam. Egyre józanabb lettem. Picsába. Mindegy, volt ott egy csaj aki meglepétesemre nagyon bejött. Azért lepődtem meg, mert szőke volt, ami nem igazán az esetem. Meg könnyen is koszolódik. viszont volt a mozgásában valami, ami nagyon bejött. Kiderült, hogy épp a 33. születésnapját ünnepli. Valami hülye ürüggyel szóbe elegyedtünk, aztán mikor megtudta hogy én még csak 31 vagyok, úgy tűnt el, mint egy zsebóra a hatos villamoson. Ezen először elcsodálkoztam, aztán elkezdtem röhögni... Ennyire hogy lehet valaki hülye?! Aztán persze elszomorodtam, de hát iléyen ez a c'est la vie.

Egyre jobb ez a bor. Így fél üvegnél már egész jó. Lehet hogy csak a teteje volt rossz ízű...

Na szóval szerintem ma este is lenézek erre a helyre, hátha lesz kapás. Mondjuk odakint szakad az eső, tehát ma este tuti elázok. (Húúú vazze, ez nagyon gyenge poén volt. De nem törlöm, szenvedjetek!)

Egyébiránt mosta családnál csak kisebb huillámok vannak: Tesó szakított a barátjával, most megint keres. Kár, pedig, már kezdtem megkedvelmi Ferit. No, de aző dolga. Ráadásul ha tényleg olyan féltékeny vadállat volt mint ahogy a tesó meséli, akkor jól is tette. A faternak most volt kontrollja, és igen jó eredményei lettek. Mondták is neki, hogy ha a következőn is ilyet kapnak, akkor befejezettnek nyilvánítják a dolgot. Azért kemó, sugár után ez elég jó. Lassan viszont itt a nyár, jöhet nayám vizsgálatai, hogymi van a lépénél. Nagyik öregednek, viharosan. Lelkiismeretfurdalásom van amiért nem megyek haza minden hétvégén...

Mégiscsak nagyon szar ez a bor.

Azért nézzük csak, van-e valami program még este.... Est.hu.

Hát egy nagy semmi....

Na mindegy csak lesz valami. Fogat mosok (hogyilyen íze legyen a többi bornak is), hónom alá tüsszentek oszt avesz!

Foly. köv. holnap

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr362005734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása