HTML

Ilyen ez a c'est le vie. Foglyot nem ejtünk.

Hétköznapi morzsák. Verebeknek.

Hétköznapi morfondír. Napló helyett

Friss topikok

  • Reactor: A lámpavas igenis fontos alkotóelem! Egy szép napon majd azokon fog himbálózni az összes politikus... (2022.01.04. 17:31) Off
  • Reactor: Nem kéne ilyeneket olvasnod, mint a Zsindex vagy 444. Ezektől a filoszemita alja hazugsággyáraktól... (2022.01.04. 17:26) Morfondír

Linkblog

2010.06.24. 16:08 | suendoc | Szólj hozzá!

 

 
Az előző történet folyatásához tartozik még: Egyik szombati nap fogtuk magunkat a Mókussal lementünk Tökölre a motorért. A Mókus motorjával, én ültem hátul, de most nem féltem mint először. Persze, azért más olyan motoron ülni amelyiknél törtszázalékokban fejezhető ki az az eshetőség hogy megállunk és tolhatjuk haza. Szóval az a gép egyben van, megy, teszi a dolgát, olyan mint minden tisztességes motor. Ellentétben Tádéval, mert hazafelé is csörgött, zörgött, nem kicsit féltem tőle hogy még hazafelé is otthagy. Ja, azt nem is meséltem, hogy a fiúk javítás közben beindították és eltört a berúgókar…. Fasza a gép. Hazafelé elkezdett csörögni a rendszámtábla, illetve a hátsó lámpa egyik tartókarja a rázástól megadta magát. Még aznap feltettem a hirdetést hogy eladó, de eddig senki nem jelentkezett érte… Még alkuval sem.
További újdonság: kéthetente járunk „csapatépítésre” a Morrisons II-be. Leginkább adminisztrációról vannak csúnya nők, de van kivétel is. Pl. három hete volt egy kicsi, pici szende arcú csaj, állítólag volt rocker is, de ez már nem látszik rajta. Mindenesetre elvoltunk, egy darabig együtt mentünk haza, aztán tüdőgyulladást kapott és nem jött két hétig. Viszont a legutóbbi alkalommal meg jött egy külsős csak, hosszú fekete haj, jó alak, kicsit kiélt arc, de széthajtható mint a kanapé, szóval izgalmas. És nagyon ígérte magát következő alkalomra is. Kis dilemma, mert a kis szendével már napok óta levelezek a belső rendszeren, de ha döntéshelyzet lenne, nem tudom mi lenne….:D
Ja, hogy szavamat ne felejtsem, előtt az ideje Saci nagyszervízelésének is. El mentünk a Malachoz, neki is állt. Volt rajta tennivaló, mert ugye a vezérlést már nagyon ki kellett cserélni. Arról nem is beszélve, hogy amikor Pécsen voltam, visszafelé elkezdett forrni a víz. Na, nem teljesen, de majdnem. Kiderült,hogy q… kevés olaj volt benne, majdnem három litert kellett utánatöltenem. Nagy óvatosan hazajöttem vele, de 4-5-ben egy kis emelkedőre elkezdett melegedni a víz. Na, kicseréltük a hűtőventillárotokat, mert le volttöve a keret, azt hittük az a baj. Nem az volt. Csütörtökön elhoztam, hétvégén mentem volna haza, indultam szombat hajnalban. A gödöllői tetőn már majdnem forrt a víz. Picsába. Aszódnál le, 3-os szépen lassan vissza. Kocsi letesz, irány a Ketei, vonattal haza. Kevéssel több mint négy óra késéssel haza is értem. Édsanyám azzal fogadott, hogy akkor nagyapáért este mise. Hát, nem hiányzott már más, semmise’…Kifosztotta a fater szekrényét, a nadrág bő volt, a cipő ellenben rövid. Mit csináljak, az öreg sűrűbb egy kicsit. Vasárnap délután, Barnusnak évzáró, menjünk, nézzük meg, dicsérjük meg, legyen neki jó. Elindultunk, de fél négykor még a tesó nem tudta hogy hol is lesz az évzáró. Mondjuk nem csak ő nem, senki sem… Na, elkezdődött az évzáró az iskola udvarán, négy órakor. Négy óra öt perckor elkezdett esni az eső. Mindenki be. A néptáncosok megkapták a bizonyítványt, utána a rendes iskolai. Ezt bent a teremben. Nos, nem szaporítom a szót, már mindenki régen hazament, szegény kölyöknek még mindig osztották…. Név szerint a bizonyítványt, név szerint azok leveleket, név szerint az emlék képeslapokat. Egy idő után egymásra néztünk a faterral és elvitt Füzesabonyba, hogy legalább a vonatot elérjem. Nos, az állomáson nem volt resti,. Nagy nehezen találtam boltot, kaja is volt, sör is. Csakhogy valami elcseszett elővárosi modern vagonos vonat járt. Persze nem dohányzó. Nem gond, kimegyek két kocsi közé. Nem átjárható. Akkor a WC. Baszki nem volt ablak a budin!!!! A Keletiben már kissé neurotikus voltam.
Úh kedden este a mókus elvitte megint a Malachoz, kiderült hogy amitől nagyon féltem nem vált be. Nem hengerfejes. Nagyon úgy néz ki, hogy a szaros főfokmérő térdelt meg, mert egyébként akkor sem volt meleg a víz amikor azt mutatta. Majd lesz valami.
Elbambultam, úh otthon kikapcsolták a netet.
Holnap jön Pöcör katonatársam, kíváncsi vagyok mit alkotunk. Már csak azért is, mert ha nem esik az eső, akkor a kis szendével kutyát kéne sétáltatni valami sintértelepen. Ez is ilyen önkéntes fajta, a francba. Szerencsére az egész napos kerti-partit lemondták, legalább Pomázra nem kell kimenni és társai.
Pillanatnyilag ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://suendoc.blog.hu/api/trackback/id/tr862106845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása